Tijekom veljače učenici petih razreda uspješno su svladali razlomke. U tome su im pomogli i bomboni, crtanje mozaika, mjerne jedinice, bojanje srca… Učenici 6. razreda produbili su svoje znanje o razlomcima te su na slikovit način prikazali 10 bitnih zaključaka o jednom razlomku. Učenici 7. razreda istraživali su linearnu ovisnost i njezinu primjenu u svakodnevnom životu radom na projektu. Memory, matematički slalom, labirint postotaka i radni centri koji su povezali sport, školu, cijene i ispite, samo su neke od aktivnosti kojima su se učenici bavili vježbajući postotke.
Obilježili smo i Međunarodni dan žena i djevojaka u znanosti. Sedmaši su, koristeći svoje znanje o postocima, uspjeli kroz kviz saznati ključne informacije o značaju ovog dana, dok su učenici petih razreda, rješavajući zadatke o razlomcima, otkrili tajnu sliku koja je simbolizirala ovaj dan. Kroz ove aktivnosti, učenici su ne samo usavršavali svoje matematičke vještine, već su i dobili priliku razmisliti o važnosti jednakosti u znanstvenim i drugim društvenim područjima. Učenice su imale priliku i sudjelovati na online intervju sa hrvatskim znanstvenicama u sklopu projekta Djevojčice u STEMu.
Obilježili smo i Valentinovo koje smo uspješno povezali s grafom linearne ovisnosti, postocima i razlomcima! Istraživali smo udio crvene boje u srcu, koliki dio srca treba obojati, kreirali svoje srce u kvadratnoj mreži, crtanjem pravaca i dužina te primjenom osne simetrije kreirali srca u koordinatnoj mreži, dešifrirali ružičasti labirint postotaka.
Održano je i Školsko natjecanje iz matematike kojemu je pristupilo 30 učenika. Očekujemo poziv na Županijsko natjecanje za najuspješnije natjecatelje.
Aktivno sudjelujemo u školskim, međuškolskim i eTwinning projektima: Matematički mozak, STEAM korak, Zanimljiva matematika, Djevojčice u STEM-u i Let’s step from planet Earth to space.










