Izborni predmeti koji se nude učenicima je Vjeronauk, a kao dodatni predmet Kineziterapija.
Učenici nastavu slušaju u mješovitim skupinama. Sadržaj se prilagođava svakom učeniku individualno te je rad s učenicima prilagođen tako da se prate jake strane svakog učenika i potiče njegov napredak. Planiranje nastave temelji se na procjeni znanja i sposobnosti te vještina svakog učenika. Sadržaj se nastoji približiti učenicima na jednostavan način te ih što više povezati s potrebama svakodnevnog života učenika i mogućnostima njihove primjene. U radu se maksimalno koriste metode demonstracije, crtanja i praktičnog rada. Sadržaji predmeta su povezani sa svakodnevnim životima učenika, socijalnim, emocionalnim i komunikacijskim vještinama. Kroz njih se učenike nastoji maksimalno pripremiti na zahtjeve svakodnevnog života, osamostaliti ih u osnovnoj brizi o sebi te ih pripremiti na izazove s kojima će se susresti. Upoznaje ih se s njihovom okolinom, znamenitostima, običajima i promjenama koje se događaju oko njih. Potiče se suradnja i međusobno pomaganje. Boravak u mješovitim skupinama upravo najviše omogućava učenicima da jedni drugima budu podrška te usvoje socijalne i komunikacijske vještine.
Osim edukativnih sadržaja, veliki naglasak stavljamo i na razvoj kreativnih vještina putem kojih se potiče samoizražavanje učenika kroz likovno i glazbeno stvaralaštvo. U izradi kreativnih radova koristimo različite tehnike i sredstva kao što su didaktički neobrađeni materijali, glinamol, kolaž papir, plastelin, gips, tempere, vodene boje, pastele i dr. Kreativnost naših učenika posebno se može vidjeti tijekom obilježavanja blagdana i tematskih dana škoz cijelu nastavnu godinu. Između ostalog, svake godine sudjelujemo u obilježavanju božićnih i uskršnjih blagdana. Tom prilikom zajedno s učenicima izlažemo njihove radove na izložbenim štandovima u centru našeg grada te se na taj način lokalna zajednica upoznaje i senzibilizira za učenike s teškoćama u razvoju. Posebnu važnost pridajemo i obilježavanju Dana svjesnosti o autizmu te Dana osoba s Down sindromom. Osim obaveznih nastavnih predmeta učenici polaze i nastavu kineziterapije koja se odvija u sklopu našeg prostora te nastavu vjeronauka koja je izborni predmet. Kroz kineziterapiju s educiranim kineziterapeutom potiče se razvoj motoričkih vještina ali i rehabilitacija učenika s posebnim motoričkim teškoćama. Nastavu vjeronauka izvodi vjeroučitelj i časna sestra koji svojim aktivnostima i pristupom učenicima unose posebno ozračje u naš Mali rehabilitacijski centar.
U sklopu Malog rehabilitacijskog centra nalazi se i SNOEZELEN posebna senzorna soba. Primarna namjena ove sobe je pružanje sigurnog okruženja i mjesta za opuštanje za učenike s teškoćama u razvoju. Snoezelen soba osmišljena je tako da stimulira sva osjetila putem različite didaktičko-senzorne opreme. Na taj se način stimulira reakcija na osjetilne podražaje što dovodi do smanjenja nemira i napetosti kod učenika. Također, Snoezelen soba potiče i razvoj komunikacije, socijalnu interakciju te istraživanje i učenje. Snoezelen soba je multisenzorna prostorija čiji je cilj stimulacija različitih osjetilnih podražaja. U skladu s time, u našoj sobi nalaze se različiti interaktivni sustavi elemenata. Interaktivna tuba s mjehurićima koja mijenja boje te tako stimulira osjet vida; optička vlakna koja također mijenjaju boje te stimuliraju osjetilo vida i dodira. Interaktivni podni tepih potiče vidnu i taktilnu stimulaciju te doprinosi stvaranju opuštajućeg ugođaja. Glasovna ploča koja reflektira boje ovisno o visini zvuka koji se emitira u mikrofon potiče zvučne i vizualne osjete. Osim toga, u našoj Snoezelen sobi nalaze se i manji didaktičko-svjetlosni elementi koji potiču razvoj fine motorike te stimuliraju vizualni i taktilni osjet, kao što su lopte različitih oblika i veličina, prijenosne zvučne tube, prijenosna optička vlakna i svijetleće kugle. Vibrirajući jastuk stimulira osjet dodira te ima opuštajuće i smirujuće djelovanje. Za ugodniji boravak u sobi, osigurane su strunjače te ergonomski oblikovane fotelje.
Mali rehabilitacijski centar posjeduje mnogobrojnu i različitu didaktičku opremu koja se koristi u svakodnevnom radu s djecom kao što su: (taktilne) Memory igre, različite umetaljke za brojeve/slova/oblici/životinje, različite puzzle edukativnog sadržaja koje su prilagođene uzrastu djece, raznovrsni konstruktori kao što su drvene kocke u boji, kocke s brojevima i slovima te magnetni konstruktori koji potiču finu motoriku, logičke igre i mozgalice, sadržaji za imitativne igre (kutić kuhinje i trgovine). Likovni i glazbeni kutak opremljeni su raznovrsnim sadržajima kao što su magnetna ploča, stalak za crtanje, kinetički pijesak te različitim materijalima za obradu i modeliranje, dok je glazbeni kutak opremljen ritmičkim instrumentima; bubnjevima, zvončićima, ksilofonom, harmoničnim drvetom, šuškalicama… Od sportskih rekvizita ističe se terapijska njihaljka, bazen s lopticama, strunjače, raznovrsne lopte te balansni disk.