Učenici 1. A, 1. B i 1. C razreda redovito uče kroz igru, a osobito ih raduje kada u školu donosu i svoje omiljene igračke. Matematika je zabavna kada osnovne pojmove usvajaju uz konkrete i praktičan rad. Raduju ih i česte zajedničke aktivnosti jer razvijaju suradnju i prijateljstvo.
Ponovili su pojam skupa, prebrojavali članove i dodjeljivali im odgovarajuće brojeve. U radu su koristili svoje plišane igračke, legiće te papirnate i plastične aplikacije. Kroz različite primjere usvojili su i primjenjivali matematičke znakove “<“, “>” i “=”.
Pisanje brojeva i slova u šećeru i pijesku im je već postala redovita aktivnost, ali su ovaj puta uspoređivali brojeve i zapisivali jednakosti i nejednakosti.
Kroz igru, zabavu i suradnju usvojili su matematičke znakove i navodili različite primjere u kojima ih mogu koristiti u svakodnevnom životu. Najvažnije je da učenici Matematiku ne doživljavaju kao bauk i da prema njoj razvijaju pozitivan odnos od samog početka svog školovanja.