U utorak 28.5.2024. obilježili smo Dan sporta i Dan BezVeze.
Za Dan sporta, učenici 5. i 6. razreda obje smjene su igrali nogomet, a učenice 5. i 6. razreda su igrale badminton, odbojku i stolni tenis.
Dan BezVeze je autorski projekt Milene Maljković, učiteljice informatike iz OŠ Rapska Zagreb. Cilj ovog projekta je kod svih sudionika osvijestiti nepovoljan utjecaj prekomjerne i nepromišljene uporabe tehnologije na duševno i tjelesno zdravlje te na socijalne i komunikacijske vještine. Namjera nije tehnologiju prikazati u negativnom smislu, nego razlučiti kada su nam pametni telefoni, računala i sl. saveznici, a kada postajemo njihovi robovi. Naglasak je na aktivnostima koje zahtijevaju što više kretanja i potiču učenike na druženje i zajedništvo.
Učitelji Kristina Grdur, Vanesa Ficko Berić, Dražena Potočki, Dragan Vlajinić, Maja Vlajinić, Tamara Tomić, Željka Draganić, Ivana Tomić, Ivana Čelar, Marijana Čevizović, Mladen Šulekić, Donald Veble i Irena Vuković su kroz nastavu na svojim predmetima proveli aktivnosti bez uporabe tehnologije, kojima su učenike potaknuli na kretanje, kreativnost i razvoj socijalnih i komunikacijskih vještina.
Učiteljica Ivana Čelar je s učenicima pekla kolače i radili su voćnu salatu. Nakon deserta uputili su se u šetnju na Novljansko jezero.
Učiteljica Dražena Potočki je s učenicima 5. razreda za vrijeme sata iz matematike u gradskom parku ispred škole mjerila duljine, promjere i visine.
Učitelj Dragan Vlajinić je imao najteži zadatak… provesti sat informatike bez tehnologije. Učenici su „ručno“ izrađivali prezentaciju na temelju informacija iz udžbenika. Uz tekst, u prezentacije su crtali ilustracije i grafikone.
Učiteljica Maja Vlajinić je s osmašima sastavljala konstrukciju solarnog automobila. Kada je konstrukcija bila završena, izašli su u školsko dvorište škole i isprobali funkcionalnost uratka. Održali su i malu utrku automobila.
Učiteljica Marijana Čevizović je na satu njemačkog jezika u šestom razredu ponavljala gramatičke strukture kroz stacionarsko učenje. Učenicima su dane upute gdje se zadaci nalaze na njemačkom jeziku i moraju pomoću tragova riješiti i pronaći zadatke.
Učiteljica Vanesa Ficko Berić je na satu engleskog jezika sa šestašima radila na kreativnoj priči. Učenici su podijeljeni u skupine izvlačili tri riječi na engleskom jeziku, a potom su na temelju njih napisali priču. Najmaštovitiji učenici su nagrađeni.
Učiteljica Željka Draganić je u petom razredu na satu hrvatskog jezika radila na interpretaciji književnog djela „Košulja sretnog čovjeka“. Učenici su pantomimom, izradom sretnih kipova radili na premišljanju što njima predstavlja sreću i pronalazili moguća rješenja za izvedbu.
Učiteljica Ivana Tomić je s učenicima trećeg razreda na satu hrvatskog jezika ponovila vrste riječi kroz edukativne igre, što je potaknulo aktivno sudjelovanje i učenje. Ostatak dana učenici su proveli igrajući društvene igre na školskom igralištu, čime su razvijali socijalne vještine i tjelesnu aktivnost.
Učenici 7.c razreda uz budno oko učiteljice Tamare Tomić natjecali su se u izračunavanju površine presjeka debla stabala iz izmjerenih opsega.
Učenici predmetne nastave su dobili zadatak provesti cijeli dan bez mobitela i video igrica te napisati dnevnik o tome kako su proveli dan i kako su se osjećali.